Contact Info / Websites

All 151 audio Reviews


[FS]Solitude (NG Cut) [FS]Solitude (NG Cut)

Rated 5 / 5 stars

Something is happening...

Chode is evolving!


FuckSandwich responds:

Congratulations! Your chode evolved into your grandmothers flaps!


xKore - Face to Face xKore - Face to Face

Rated 5 / 5 stars

Cool! :)

This is totally like music off Ronic Siders! AWESOME!!! XD



Xkore - Moar Unfinished Lololo Xkore - Moar Unfinished Lololo

Rated 0.5 / 5 stars

123abc

This song is too repetitive I think you should turn down the soundgoodizer



Para - Square Feet [FLcore] Para - Square Feet [FLcore]

Rated 4.5 / 5 stars

Fuck man.

I forgot this was FL Core :D I was gonna say how good the drums are. C:

I like your new reese style, its cleaner and smoother but heavy.

:D

And your synth with the cut-off lfo was awesome. :D

MUCH LOVE BRUV.

FROM YOUR BEST FREDN IN THE WERLD.



xKore - Digital Wonderland xKore - Digital Wonderland

Rated 5 / 5 stars

It is the Most Professional thing you've ever made

The first like second said it all for me.

Dayumn ngers these days, grow up so fast.



xKore - Droppit (NG Cut) xKore - Droppit (NG Cut)

Rated 5 / 5 stars

Damn nger!

You're gettin sick at electro :o

tight ngré.

keep producing yo.

:3 much love badman.



Major Dickface Major Dickface

Rated 5 / 5 stars

I hope

You left the Shaft Guitar loop in there.

C:


People find this review helpful!
Koriigahn responds:

hohohohohohohohohohohohoh


Midnight - 1st 2nd (xKake Rmx) Midnight - 1st 2nd (xKake Rmx)

Rated 4.5 / 5 stars

i never heard the original because yay.

ELECTRO.

that bassline is very slimey for some reason. i like you beeps. i like you. i luv luv you you.

wat.

Very simple song lolol. I like your build up. its pretty nice.

9/10

yay.



xKore - Time Flies (NG Edit) xKore - Time Flies (NG Edit)

Rated 4.5 / 5 stars

Time Flies... WHEN YOU THROW A CLOCK. HAAAAAAAAAAA

I'm funny, me.

Nice Vibes Fo' Sho' Nger. Its not too varied, but the Progression makes up for it all, WHICH IS NICE NGRGNRGN!

You Should add more Percussion in there though, like some background hat lines that can be heard, but not so its like distracting.

For some reason, I really really like Outros. The calmness is like Whooo new song please.

And it loops quite well ;D!

SO YEAH.

GOOD JOB, INNIT BLAD?

9/10 because I'm mean.


People find this review helpful!

- [Relasticate] - - [Relasticate] -

Rated 4 / 5 stars

Daaaamn!

Nice Techdance :D

Yoji Biomehanika would be proud xD

*Google him*

I never knew you were this good 2 years ago.

BTW Get on msn because its boring without you :'[